Bebe Rexha - I'm A Mess

  • تاریخ انتشار پیش 28 روز

    Jimmy Kimmel LiveJimmy Kimmel Live

    مدت زمان: 3:28

    Bebe Rexha performs I'm A Mess on Jimmy Kimmel Live #KimmelinBrooklyn
    Can You Guess Which Part of Cardi B's Body Her Baby Broke? ir-film.com/v-فیلم-های-B7asIohcIBs.html

    SUBSCRIBE to get the latest #KIMMEL: bit.ly/JKLSubscribe

    Watch Mean Tweets: bit.ly/KimmelMT10

    Connect with Jimmy Kimmel Live Online:

    Visit the Jimmy Kimmel Live WEBSITE: bit.ly/JKLWebsite
    Like Jimmy Kimmel on FACEBOOK: bit.ly/KimmelFB
    Like Jimmy Kimmel Live on FACEBOOK: bit.ly/JKLFacebook
    Follow @JimmyKimmel on TWITTER: bit.ly/KimmelTW
    Follow Jimmy Kimmel Live on TWITTER: bit.ly/JKLTwitter
    Follow Jimmy Kimmel Live on INSTAGRAM: bit.ly/JKLInstagram

    About Jimmy Kimmel Live:

    Jimmy Kimmel serves as host and executive producer of Emmy-winning "Jimmy Kimmel Live," ABC's late-night talk show.
    "Jimmy Kimmel Live" is well known for its huge viral video successes with 5.6 billion views on IR-film alone.
    Some of Kimmel's most popular comedy bits include - Mean Tweets, Lie Witness News, Jimmy's Twerk Fail Prank, Unnecessary Censorship, IR-film Challenge, The Baby Bachelor, Movie: The Movie, Handsome Men's Club, Jimmy Kimmel Lie Detective and music videos like "I (Wanna) Channing All Over Your Tatum" and a Blurred Lines parody with Robin Thicke, Pharrell, Jimmy and his security guard Guillermo.
    Now in its sixteenth season, Kimmel's guests have included: Johnny Depp, Meryl Streep, Tom Cruise, Halle Berry, Harrison Ford, Jennifer Aniston, Will Ferrell, Katy Perry, Tom Hanks, Scarlett Johansson, Channing Tatum, George Clooney, Larry David, Charlize Theron, Mark Wahlberg, Kobe Bryant, Steve Carell, Hugh Jackman, Kristen Wiig, Jeff Bridges, Jennifer Garner, Ryan Gosling, Bryan Cranston, Jamie Foxx, Amy Poehler, Ben Affleck, Robert Downey Jr., Jake Gyllenhaal, Oprah, and unfortunately Matt Damon.
    Bebe Rexha - I'm A Mess
    ir-film.com/v-فیلم-های-YVMGjPUXvUw.html

    jimmy  kimmel  live  late  night  talk  show  funny  comedic  comedy  clip  comedian  #music  bebe  rexha  i'm  mess  dance  music  pop  concert  i'm a mess  #KimmelinBrooklyn  bebe rexha  

Melissa Mona
Melissa Mona

She sings life not so good😕

پیش 2 روز
정예인
정예인

Her live is so wonderful... Love you bebe!!!!

پیش 3 روز
Yamileth Coronado
Yamileth Coronado

I love bebha rexha

پیش 5 روز
Youssef Hesham
Youssef Hesham

I love I am a mess 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗💗💗💙💙💙💚💚💚💚💛💛💕💕💕💕💞💞❤❤💜♥♥❤❤💕💕💖💖💗💗💗💗💙💚💚💛💛💛💚💚💙💙💗💗💖💖💖💕💕💕❤❤♥💜♥♥❤❤❤💕💕💕💖💖💗💗💗💙💚💚💛💛💛 this is how much I love I am a mess

پیش 6 روز
Sunnee Springer
Sunnee Springer

Everything's been so messed up here lately Pretty sure he don't wanna be my baby Oh, he don't love me, he don't love me, he don't love me, he don't love me But that's OK 'Cause I love me, yeah, I love me, yeah, I love me, yeah, I love myself anyway (hey) Everything's gonna be alright Everything's gonna be OK It's gonna be a good, good life That's what my therapist say Everything's gonna be alright Everything's gonna be just fine It's gonna be a good, good life I'm a mess, I'm a loser I'm a hater, I'm a user I'm a mess for your love, it ain't new I'm obsessed, I'm embarrassed I don't trust no one around us I'm a mess for your love, it ain't new Nobody shows up unless I'm paying Have a drink on me cheers to the failing Oh, he don't love me, he don't love me He don't love me, he don't love me But that's okay Cause I love me, yeah, I love me Yeah, I love me, yeah, I love myself anyway Hey Everything's gonna be alright Everything's gonna be okay It's gonna be a good, good life That's what my therapist say Everything's gonna be alright Everything's gonna be just fine It's gonna be a good, good life I'm a mess, I'm a loser I'm a hater, I'm a user I'm a mess for your love, it ain't new I'm obsessed, I'm embarrassed I don't trust no one around us I'm a mess for your love, it ain't new Everything's gonna be alright, alright Everything's gonna be just fine, just fine It's gonna be a good, good life I'm a mess, I'm a loser I'm a hater, I'm a user I'm a mess for your love, it ain't new I'm obsessed, I'm embarrassed I don't trust no one around us I'm a mess for your love, it ain't new

پیش 6 روز
Sofia's cover
Sofia's cover

I LOVE YOU SOO MUCH OMFG I'M CRYING.

پیش 7 روز
my videos 2018
my videos 2018

Love bebe

پیش 7 روز
GEREMIA GIL
GEREMIA GIL

That old man with the cap in the front is JUST CLAPPING! LOL

پیش 7 روز
Maha Salemi
Maha Salemi

0:28 painful smile ...

پیش 8 روز
exp etation
exp etation

I love her👑👑👑

پیش 10 روز
jusxanovaxgurl
jusxanovaxgurl

Bebe just casually whipping her back and forth and it returns perfectly back to normal! She killed this performance!

پیش 10 روز
jusxanovaxgurl
jusxanovaxgurl

Damn! She's on fire!

پیش 10 روز
sebek yt
sebek yt

OMG

پیش 11 روز
hannah mackenzie
hannah mackenzie

she sounds soooo good are you kidding me she doesn’t need to go to a studio except to straight up record she doesn’t need editing omg I’m shook

پیش 11 روز
Xing Hui
Xing Hui

Yeah, Google Pixel 3

پیش 12 روز
i'm malaysian but I love united states
i'm malaysian but I love united states

Lip syncing

پیش 12 روز
Kaylee Arredondo
Kaylee Arredondo

*Oof*

پیش 12 روز
ButeraVids
ButeraVids

2:52 wow that sounded good!

پیش 12 روز
Ivan Rangel
Ivan Rangel

THAT TOXIC LYRICS SHOULDONT EXIST. NO PUBLICITY FOR THST KIND OF SONGS. IS NOT AGAINS THE ARTIST IS AGAINS THAT TOXIC LYRICS.

پیش 13 روز
Izzah Irfan
Izzah Irfan

She's lip syncing

پیش 13 روز
KashMillioso
KashMillioso

I love this girl

پیش 15 روز
こんちゃん
こんちゃん

cool and beautiful

پیش 15 روز
Feh Edano
Feh Edano

I love bebe rhexa too..shes good

پیش 15 روز
Shasel stylinson
Shasel stylinson

I love her omg

پیش 15 روز
Elizabeth Trevino
Elizabeth Trevino

This could givebme up so bad ass

پیش 15 روز
Lucia & Eder
Lucia & Eder

I always though her voice was autonune but omg she’s so talented

پیش 15 روز
Markel Sina
Markel Sina

Bebe is talent

پیش 7 روز
ned ned
ned ned

Vocally this must be her best performance of the song , there is not a lot going on stage and that is great because she kept all eyes on herself and her stage presence is great ,not once did I feel bored

پیش 15 روز
Manel Hamici
Manel Hamici

I love you my baby bebe

پیش 15 روز
Mauro Aljas
Mauro Aljas

Where is she from? I mean is she from a talent show winner? Or what?

پیش 15 روز
Sandhya Prasad
Sandhya Prasad

No words to say about Bebe...she is just awesome.... 💓 💓

پیش 16 روز
Princess Vlogs
Princess Vlogs

Ang hina ng boses

پیش 16 روز
ahmad afiq
ahmad afiq

Bebe please sit on my face. I want to check something

پیش 17 روز
Sumaiya Rahman
Sumaiya Rahman

Need no auto tune 😍😍😘

پیش 17 روز
Walar Mis
Walar Mis

Как же она круто поёт

پیش 17 روز
Sya Amin
Sya Amin

Aquaria

پیش 17 روز
Rabiatul Adawiyah
Rabiatul Adawiyah

I really love her voice because it is sound unique, different from other singers. 💕 sorry for my bad english.

پیش 17 روز
Kirsten kristianson
Kirsten kristianson

Reminds me of merideth brooks song called I’m a b*tch ... jut the chorus kinda

پیش 17 روز
Michaela Čížková
Michaela Čížková

She is great

پیش 17 روز
Stargirl
Stargirl

🦋

پیش 17 روز
MT Gaming - ROBLOX and More!
MT Gaming - ROBLOX and More!

At least she doesn’t need auto tune

پیش 17 روز
Абдирашидов Амирбек
Абдирашидов Амирбек

super

پیش 17 روز
이세인
이세인

Her hair tho♡♡ so good for her

پیش 17 روز
Kala Prasad
Kala Prasad

I love the way she says good!!

پیش 17 روز
Adem Sofilić
Adem Sofilić

Is tempo kinda faster in this live performance?

پیش 17 روز
Aldijana Lapo
Aldijana Lapo

You are theeee bestttt

پیش 18 روز
King X
King X

She’s iconic 😍🔥

پیش 18 روز
泡泡糖
泡泡糖

damn !!! this dress is soooooo beautiful

پیش 18 روز
rushan akmal
rushan akmal

If meme pronounce "meem", why not bebe pronounce "beeb"

پیش 19 روز
wepott wepott
wepott wepott

🤔

پیش 18 روز
DIMANIC DUKE
DIMANIC DUKE

I'm a mess!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پیش 19 روز
Laura Lamb
Laura Lamb

Yes, you are a mess.

پیش 19 روز
Youssef Zanoti
Youssef Zanoti

rexha 😋

پیش 19 روز
Ms Gamer
Ms Gamer

I'm so mess! 💕

پیش 19 روز
Thị mai Nguyễn
Thị mai Nguyễn

No no no no........ and no

پیش 19 روز
Tismxtt
Tismxtt

She’s so gorgeous and underrated

پیش 19 روز
Max van Ommeren
Max van Ommeren

🖤💜🖤✌️That's my girl yeah❗❗❗you slayed it again 🖤💜🖤✌️

پیش 20 روز
I don't Know
I don't Know

If I get another Tik Tok add...

پیش 20 روز
Dominique Mchayle
Dominique Mchayle

This is my song for sure!!! ❤❤❤ I love Bebe😍.

پیش 20 روز
perla torres
perla torres

her face kinda reminds me of malu ? (no shade to bebe)

پیش 20 روز
Yeong Seo Hwang
Yeong Seo Hwang

Is it just me that the crowd sounds and looks so dead.... like how and why.. it's Bebe Rexha ppl

پیش 20 روز
riri Broaa
riri Broaa

VOCALS.

پیش 20 روز
Dinna ak
Dinna ak

She never used auto tune n she is awesome

پیش 20 روز
Jay Marshall
Jay Marshall

That's my new boo. I love me some Bebe!

پیش 20 روز
نوره فهد
نوره فهد

Do with exo☹️☹️☹️

پیش 20 روز
Marionette FNAFlover
Marionette FNAFlover

I love your song I'm a mess I'm trying to do a gachaverse animation of your song I'm a mess

پیش 20 روز
Dicky Salim
Dicky Salim

Camila cabello please

پیش 21 روز
Sophia Parsons
Sophia Parsons

BEBE 😍😘

پیش 21 روز
的貓鬥雞眼
的貓鬥雞眼

Amazing

پیش 21 روز
Elf Star
Elf Star

Cutiee

پیش 21 روز
Elf Star
Elf Star

I love her sweetie 😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤

پیش 21 روز
Minato Kushimato
Minato Kushimato

She always burn the stages and she always touch our hearts and what a voice

پیش 21 روز
Minato Kushimato
Minato Kushimato

She have to be more famous then anyone because she had beautiful voice and she so beautiful and that We say natural beauty and voice I’m big fan of Bebe Rexha 😍❤️🤩😘😊

پیش 21 روز
Midaa
Midaa

Her album is everything 🖤🖤

پیش 21 روز
Maddy_playz
Maddy_playz

I never knew Bebe Rexha got a haircut and it suites her very well

پیش 21 روز
The only child
The only child

A "Hot " mess tho 😉

پیش 21 روز
Selena Fattouh
Selena Fattouh

This song is amazing ♥

پیش 21 روز
Chris Esperida
Chris Esperida

She's so awesome perfect

پیش 21 روز
Anna Chiu
Anna Chiu

Actually I think her actual voice is more natural

پیش 21 روز
Anna Chiu
Anna Chiu

This song is my recent jam♡

پیش 21 روز
seeker bell
seeker bell

Well you are a mess when you follow evil. There is repentance if you don't want to be that way. We are all sinners but the good news is repent and be baptized in the name of Jesus Christ. Also so you know he is the King, He is the Alpha the Omega the First the Last and the Beginning and the End Amen.

پیش 21 روز
Vincy M.
Vincy M.

Queen 😍

پیش 21 روز
อารี ปะเต๊ะ
อารี ปะเต๊ะ

👍👍👍👍👍👍👍

پیش 21 روز
Victoria B-FLY
Victoria B-FLY

Bebe rexha ❤😍🔥

پیش 21 روز
Ajalonsky Antoine
Ajalonsky Antoine

The man said Bibi rexha not he didn't said bebe rexha

پیش 22 روز
Fabri JDT
Fabri JDT

That's how you pronounce her name

پیش 20 روز
ahmed ben
ahmed ben

The best babe in world !! She is a princess

پیش 22 روز
Folasade Akinla
Folasade Akinla

She is the coolest person ever rexha4life

پیش 22 روز
Katy L
Katy L

She doesn't need auto tune ❤️

پیش 22 روز
candysweet434
candysweet434

this song came out like 4 months ago, why is she still performing it now or is this old?

پیش 22 روز
crazy mofo
crazy mofo

that is my queen right here

پیش 22 روز
Tristan Dean
Tristan Dean

Me before: not the best off the album Now: IM A MESS IM A LOSER IM A HATER IM USER IM A MESS FOR YOUR LOVE IT AINT NEW

پیش 22 روز
Sando Selfo
Sando Selfo

She is amazing of course! But I think the volume of the mic was not so loud...

پیش 22 روز
Julien Yordanov
Julien Yordanov

Her face ❤❤❤

پیش 22 روز
Desi Mera
Desi Mera

3:09 when u see ur ex

پیش 22 روز
mollination
mollination

She kind of sounds like Gwen stefani.

پیش 22 روز
Juliane Lemes
Juliane Lemes

My whole world shakes when Bebe is singing and then suddenly she smiles in the middle of the words!

پیش 22 روز
Michiko TM
Michiko TM

1:47 trump on the left👀

پیش 22 روز
REXHAR 4ever B:R
REXHAR 4ever B:R

heyyyyy yeap and this !!✔chekc

پیش 22 روز
Alice Cooper
Alice Cooper

Amazing song and performance!

پیش 22 روز
Mohamed Amer
Mohamed Amer

Bebe she is so pretty

پیش 22 روز
maeline2056 Devis
maeline2056 Devis

پیش 22 روز
R STEERS
R STEERS

Performance Bebe 🔥🔥🔥❤️

پیش 23 روز

بعدی